Minnen från sommaren 2005

Sommaren 2005, det var en sommar i klass för sig själv. Ibland kan jag verkligen längta tillbaka. Det var så sjukt bra. Vi gjorde så lite men ändå så mycket, eller så mycket men ändå så lite.
Vi träffade massa nya och roliga människor, hade jordens förfester på A-Molls balkong och hade bara så förbannat kul! Vi guidade amerikanare i Karlstad, vi badade, vi solade och vi festade som aldrig förr.

Aldrig glömmer jag kvällarna på balkongen, eller kvällarna på uteserveringarna. Aldrig glömmer jag när vi cycklade med Chris och Jay genom Karlstad och de betedde sig som två små barn. Aldrig glömmer jag just den förfesten och kvällen. Aldrig glömmer jag dig och dig och dig.

Jag var ensam hemma, det var sommar och det var varmt. Det var i goda vänners sällskap - riktiga vänner (!) och det vara bara helt enkelt, kort och gott: underbart!


U n f o r g e t t a b l e !


Jag började av någon andledning minnas och längta tillbaka. Så tittade jag ut genom fönstret, solen skiner och det är vitt på marken. Tänkte om: det är nya tider nu, nya sommarar, nya fester och nya vänner, självklart gamla vänner också. Med blicken mot framtiden - en ljus och lycklig sådan?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra inlägg!

Postat av: Emelie

I bött att jag också saknar!!!! Kan inte bestämma om jag blir glad eller ledsen när jag tänker på det! Glad för att det var så jäkla underbara tider! och ledsen för att de tiderna inte är nu!! hmm... men vi måste ut å partajja snart, allihoppa! Ja tjatade lite på Kennta, hon skulle komma hem till stan å parta med oss snart! sist va ju jag sjuk! BORABORA here we come!!!!

2006-11-04 @ 19:54:46
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback