En tand mindre

Jaha, då sitter man här med tandvärk. Idag har jag opererat bort en visdomstand (men helt ovis (nej, inte heter det väl ovis??) är jag inte, för jag har fortfarande en kvar). Varför heter det ens att man ska operera bort en tand? Det är ju inte direkt ett komplicerat ingrepp. Hursomhelst så gick det bra.
Nu vet jag hur det känns att vara förlamad i ena halvan av ansiktet. Efter tre (!) bedövningssprutor så tappade jag känslen i hela västersidan. Under dagen har jag inte kunnat äta någonting för det har varit ett konstant skyfall av blod i munnen. Nu har det äntligen slutat och här sitter jag och dricker nyponsoppa. Jag är öm och lite svullen och knaprar starka smärtstillande tabletter. 


- - -

Uppdaterad:
Jag bara måste tillägga att idag är jag så svullen i kinden att det ser ut som jag går runt med en stor köttbulle i munnen. Jag var tvungen att ta kort på det så att jag kunde ha det som minne. Det ser sjukt ut. Förövrigt mår jag riktigt kasst nu och jag har sovit i flera timmar, men inte blev det bättre av det.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej. Jag undrar bara varöfr du känner att du måste "ljuga" för mig. Syftar som du förstår på smirnoffen, party popperserna och kim. De två första hade vi rett ut och jag orkade inte bry mig.. fast det var en såpass stor principsak för mig, jag ljuger inte för mina vänner och hoppades verkligen inte att de gjorde det för mig. Sen i efterhand får jag reda på en sak som jag bara hade tyckt vart rolig för din skull.. jag talar om kim, plus att jag får reda på att du sagt: "berätta inte något för carro" DÄr försvann det roliga.. FÖrstår inte varför du känner attd u inte kan tala om sanningen för mig. Vet inte vad jag ska tro längre..

Postat av: Remymaryam

Great work,webmaster,nice design!

2009-05-04 @ 10:59:13
URL: http://remymaryam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback