Lägret

Lägret va helt okej faktiskt.
Gillar verkligen mina classmates.. Men däremot tror jag inte att utbildningen är något för mig.
Ska ge det ett tag till iaf och se hur det blir.
Efter att ha umgåts med dalkullor hela veckan har jag dragit på mig lite dalmål. Alla stör sig när jag pratar, men det är ju inte med meningen.. Tokigt. :P
Kräftskiva med klassen här på lördag blir nog. :)

Träffade en tjej som är från norrland. Hon råkade ta min plats vid matbordet och sen när jag kom tillbaka sa hon; oj förlåt jag glömde att du satt här. Då kläckte jag ur mig, typiskt norrlänningar.. Haha, det var kvällens kommentar. Men alla bara skrattade :)
Jag är lätt roligast på hela skolan alltså, tror fan jag ska bli ståuppkomiker.. :P (ps. nu är jag sådär ironisk igen)

Vi intervjuade, fotade, spelade kubb - jag var dommare, en väldigt opartisk sådan. Läraren sa tillslut att jag itne fick vara dommare längre för att jag höll på det andra laget.. :P
Sen käkade vi massa mat, jag och Angelica satt och snackade i flera timmar och sen sov vi. Sen vaknade vi och sen åkte jag, Jenny och Ida ut och paddlade kanot i över en timme. :)

Anna Moll, jag ställer kastrullen här. :P Bra Erik att du säger Anna Moll så att ingen annan Anna tror att du pratar med henne, med tanke på att det bara var du och jag i köket. :P

Sara: Jag kunde inte ringa för jag var inte hemma då. Men vi får höras när du kommer hem från din semester :P Jag har haft de bra som du märker.
Vi får prata då så ska jag berätta allt!
Jag älskar dig också, flera hundra miljoner gånger runt jorden och tillbaka igen!
Puss o Kram!

Nu blir det promme med Sofie, vi ska hämta hennes bil hos Lovisa. Fast bilen är äcklig, för det luktar surfitta som sofie valde att uttrycka det. Jag tycker det luktar hund. Så som dom luktar ur munnen ni vet. BLÄÄ!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Rikardjuni

Very well done site! Please keep up the good work.

Postat av: ellinor

Rösta gärna på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så är ni jätte söta, jag är nummer 12:D!!!



2009-09-01 @ 09:22:49
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback