Det kallas tvivel det där som stör...

...ja det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör!
Jag känner mig som Winnerbäcks låt, tvivel.
Jag tvivlar.
Jag vill verkligen inte börja skolan, jag vill inte plugga igen, jag vill inte bli journalist.
Allt gick så fort och jag hade ingen tid på mig att tänka.
Det kanske blir kul, men jag vill verkligen inte, då är det jobbigt.
Svårt att se ljuset i tunneln när man verkligen inte känner för något.

Jag tvivlar på att det här verkligen är rätt!

FAN


Kommentarer
Postat av: Sara

Så där känns det ALLTID innan man börjar på nåt nytt!! Jag kände så innan jag åkte hit och innan jag började i Örebro och innan jag åkte till Dublin och innan jagåkte till Afrika och innan jag åkte till Dublin igen óch innan jag åkte till London och innan jag åkte till Norge... Fattar du poängen? Det hör till, det är för att man inte vet vad som komma skall, man kastar sig in i något okänt och då är det lättare att vara rädd och skita i det. Men gör inte det, du kommer tycka att det är kul, jag lovar!!! Och även om du inte gör det, så har du iaf provat och växt som människa!!Lycka till imorrn! Ring och berätta!Kram

2006-08-13 @ 22:39:08
Postat av: Miss Gallery

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback