Äntligen!

Nu har det kommit!
Häromdagen landade säsongskortet i lådan!

26307-33
Nu längtar jag verkligen och det är inte alls långt kvar!
FBK- LULEÅ Måndag 19 september 19.00
Åååh va kul det ska bli!

Seriöst, kalla mig tönt eller inte men det pirrar i magen när jag tänker på det!
Det var skönt med ett uppehåll men nu ska det bli skönt att det drar igång igen.
Få skrika ur sig allt man bär inom sig och få träffa alla människor på ståplats igen.
Jag har verkligen saknat hockey, fast jag har inte märkt hur mycket.
UNDERBART!

Nej, fest ikväll! Här har jag inte tid att sitta.

Kommentarer
Postat av: Carolina

du missade något! big time! Men nästa gång är du med va?


Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback