Trött, lite sjuk och otroligt hockey sugen.

Hmm, hösten är här. Det känns och märks, inte bara på vädret utan även på hur man mår och hur alla andra är.
TRÖTT är bara ett litet ord som används ofta i vår vardag.
Jag är idag trött, riktigt trött. Jag mår inte allt för bra heller. Typiskt att man ska bli sjuk nu, när det är så mycket som man måste göra..

Idag provade vi student mössor, det kanske inte är så lång tid kvar trots allt. Jag fattar inte hur jag ska klara mig, jag är ju bara barnet, vad ska jag göra när skolan tar slut?
Det har ju varit en typ av trygghet att varje morgon kunna gå till skolan, ända sedan man var sju år gammal, men över en natt kommer den bara att försvinna.
Ena dagen är man en lycklig student, men dagen efter är man en arbetslös människa utan någon direkt utbildning.
Shit, det var ju inte meningen att jag skulle komma in på det där men det gjorde jag. Ibland när man börjar tänka så skenar tankarna iväg helt enkelt.

Jag har haft körlektion idag också. Det var faktiskt kul men jädrans va nervös jag var innan. Lars var trevlig. Hehe, han pratade på om allting han. Han var arg på Färjestad Bk för att säsongskorten på sittplats var så dyra, det berättade han för mig.. Hehe, för Malin ville han dra ett skämt, men han kunde inga.. Det blir mer körning nästa vecka. Måste boka teori snart också. Jag måste nog ringa Karlie nån dag, måste på roadtrip, jag har inte åkt med honom än. SKAMLIGT!

Jag och Emelie var i Örebro i helgen. Emelie flörtade in sig hos lokalbefolkningen, hon fick till och med en påse gratis från IKEA, jag var tvungen att betala 2:- för den. Gissa om det sved!
Hon hittade en kille som skulle gå ut med hennes hund också, fast vi vet inte vad han heter eller vart han bor, men han satt på en prakbänk utanför Willy's i markbackens centrum. Iof har hon många som ska gå ut med hennes hund, han på Willy's i Karlstad (man kan ju tro att hon dras till Willy's jag vet inte riktigt) och så har vi ju allas vår norrman Jarand också, men han va lite dålig på att svara, men det kommer med tiden.
Vi var på äventyrsbadet också. ÅK aldrig dit! Det är livsfarligt. Haha jag höll på att dränka en kille när jag kom från vila forsen. Men han får skylla sig själv för han stod i vägen och jag kunde inte stanna eftersom det var så strömt. Han höll ju på att ta dö på mig också så..RÄTT åt honom!
Mycket pengar har det gått denna helg.

Jag vill ha H O C K E Y  NU!!!
Jag är så sugen så det är helt sjukt. Igår när jag satt på bussen från Saras lägenhet så lyssnade chaffören på macthen mellan FBK-Mora, och då hörde jag hur färjestads klacken sjöng, mina ögon fylldes med tårar, fjantigt nog, men så är det.
Det ska bli riktigt kul när det börjar här hemma nu. Det är lite knapert i kassan dock så det blir nog inte många borta resor denna säsong. Men en resa i privat logi blir det iaf, med Karliekiss och några till. Jag blir väl ensam tjej som vanligt. Sen blir det ju resan till Leksand som FBK bjuder på. Kan bli kul..
Jag vill, jag vill, jag vill ha hockey!! NUUU!!! Men det är ju bara tills på måndag kvar nu så! :)

Jag längtar efter SARA!
Det är konstigt, förut när hon har varit i typ Dublin eller Nya Zeeland eller var som helst har jag inte saknat henne. Men nu vill jag bara att hon ska flytta hem igen! Kom hem vi börjar om igen!
You are the one, you're my number one!

Nu ska jag ta febern och gå och sova framför tvn, för er som läst hit.
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Det är bara jag som ser den):

Blogg eller hemsida? Skriv adressen här:

kommentarer:

Trackback